| nl | fr

Sales Challenge La Réunion Belux 2017

De Dienst voor Toerisme van La Réunion organiseert in samenwerking met Travel Magazine een Sales Challenge van 21 augustus t.e.m 22 september 2017, en dat speciaal voor de Belgische en Luxemburgse reisagenten!

TROEVEN GENOEG VOOR EEN INTENSE REIS

• La Réunion is een intens exotische bestemming met een landschap vol contrasten;
• La Réunion biedt een intens grandioze natuur met haar vulkaankegels, keteldalen en wanden, allen op de lijst van UNESCO werelderfgoed.
• La Réunion is intens fascinerend dankzij haar unieke smeltkroes van verschillende volkeren.
• La Réunion is intens authentiek en laat je kennismaken met zowel culturele als religieuze sites en monumenten.
• La Réunion is intens sportief: hiken, mountainbiken, paardrijden, speleologie, klimmen, canyoning...
• La Réunion is intens bewaard gebleven en zet zich in voor ecotoerisme en duurzaamheid: het eiland behoort tot de dertig wereldwijde biodiversiteitshotspots;
• De intens gekruide keuken van La Réunion is een echte verrassing voor de smaakpapillen van uw klanten!
• La Réunion is een paradijs voor intense herbronning: een oase van welzijn, met momenten van pure ontspanning tussen hemel en zee.

Enkele maanden geleden bracht La Réunion een volledig nieuwe marketingstrategie en een nieuwe communicatie naar buiten: de nieuwe slogan ‘l’île intense’ zet het eiland in de spotlight, zowel op nationale als op Europese schaal.

De samenwerking met Belgische reisprofessionals verliep zeer vlot en heeft positieve bezoekscijfers opgebracht. De Belux-markt groeit gestaag sinds 2013: bijna 10.000 Belgische reizigers reisden in 2016 af naar La Réunion en volgens Forwardkeys groeide de markt met zo’n 15% tijdens het eerste halfjaar van 2017, (Forwardkeys registreert enkel klanten die bij een reisbureau boeken). De Belgen zijn de tweede grootste uitgaande markt naar La Réunion, na de Duitsers en uiteraard het Franse vasteland.

Dat La Réunion een aantrekkelijke bestemming is, valt ook af te leiden uit de verschillende (inter)nationale onderscheidingen die het eiland dit jaar kreeg. La Réunion werd zelfs verkozen tot `Beste overzeese bestemming' in de derde editie van ‘Victoires du Tourisme’ van afgelopen mei.

De Dienst voor Toerisme van La Réunion wil hierop verder bouwen en wil u blijven informeren om La Réunion nog bekender en aantrekkelijker te maken op de Belgische en Luxemburgse markt.

VERKOOP LA RÉUNION EN WIN EEN VIP-VERBLIJF!

De boodschap van de Sales Challenge Belux 2017 is even eenvoudig als duidelijk: verkoop als reisagent tussen 21 augustus en 22 september zoveel mogelijk de bestemming La Réunion bij uw favoriete touroperator en sleep als beste verkoper één van de volgende prijzen in de wacht:
• Hoofdprijs: Een VIP-verblijf voor 2 personen, inclusief vluchten met Air Austral in economy class, Sixt huurwagen, verblijf in het vijfsterren Palm Hotel & Spa in B&B en een helikoptervlucht met Corail Hélicoptères.
De hoofdprijs voor de best verkopende reisagent wordt uitgereikt tijdens de TM-charter richting de vakbeurs IFTM Top Résa op woensdag 27 september op de stand van ‘Île de La Réunion, l’Île intense’.
• Een speciaal pakket vormt de prijs voor de tweede, derde, vierde en vijfde best verkopende reisagent in rang. Het bevat allerlei specialiteiten van La Réunion. Een mooie beloning!

Boeken is de boodschap!

Alle participerende to’s gaan Travel Magazine informeren over de geïnteresseerde reisagenten die La Réunion boekingen verwezenlijken in de periode van één maand, m.n. van 21 augustus t.e.m. 22 september.

Aanbod to’s Belux

La Réunion wordt op de Belux markt o.a. aangeboden door Exclusive Destinations, Footprints, Rainbow, Uniclam, Silverjet, Live To Travel, Travelworld, Antipodes Voyages, Terre d’Afrique, BT Tours en ULT. Boeken is de boodschap!